Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ułatwienia dostępu

Dyżur telefoniczny pedagoga szkolnego:

piątek, godz. 8:00 - 10:00

tel. 24 364 77 89

 

Dyżur telefoniczny psychologa szkolnego:

wtorek, godz. 10:30 - 12:30

tel. 24 364 77 89

 

Dyżur nauczycieli bibliotekarzy:

poniedziałek, godz. 11:00 - 11:30 i 12:30 - 15:00

wtorek, godz. 9:00 - 15:00

tel. 24 364 77 91

W załączniku zamieszczam plan pracy pedagoga i psychologa szkolnego w okresie zawieszenia zajęć stacjonarnych dla uczniów klas IV-VIII. Konsultacje telefoniczne odbywają się w wyznaczonych dniach i godzinach pod numerem telefonu 24 364 77 89. Istnieje możliwość realizacji konsultacji stacjonarnych w budynku szkoły, ale spotkanie takie wymaga wcześniejszego uzgodnienia terminu z pedagogiem lub psychologiem.

Działa również grupa wsparcia dostępna pod adresem https://www.facebook.com/groups/pedagog.psychologSP11/

Plan zajęć online dla każdego oddziału oraz dostęp do aplikacji służącej do spotkań video został przesłany w dzienniku elektronicznym na konta rodziców i uczniów.

Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły

Szanowni Państwo!

Od 26 października do 8 listopada 2020 r. zostaje wprowadzone częściowe ograniczenie funkcjonowania szkół podstawowych. Uczniowie klas IV – VIII będą realizowali zajęcia obowiązkowe z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Bardzo proszę o systematyczne sprawdzanie informacji w dzienniku, dzisiaj i jutro otrzymacie Państwo dodatkowe wiadomości dotyczące organizacji zdalnego nauczania.

Najważniejsze informacje:

  1. Materiały będą wysyłane przez nauczycieli na konta uczniów i rodziców w MobiDzienniku według dotychczasowego planu zajęć. Uczniowie w każdym dniu otrzymają materiały na wszystkie lekcje wynikające z planu zajęć klasy.
  2. Potwierdzeniem obecności ucznia na zajęciach będzie odebranie przez niego wiadomości przesłanej na konto UCZNIA w dzienniku. Uczeń ma obowiązek odebrać wiadomości od nauczycieli w danym dniu do godz. 18.00. Nieodebranie wiadomości od nauczyciela będzie skutkowało zapisaniem nieobecności na lekcji.
  3. Zajęcia online będą trwały ok. 30 minut i będą odbywały się według harmonogramu, który otrzymacie Państwo w kolejnej wiadomości.

W załączniku znajdują się zasady organizacji zdalnego nauczania w klasach IV – VIII.

Z poważaniem

Dyrektor szkoły
Maciej Karczewski

Szanowni Państwo!

Od 26 października do 8 listopada 2020 r. nauka dla uczniów klas I-III szkół podstawowych pozostaje bez zmian. Dzieci kontynuują nauczanie w trybie stacjonarnym w budynku szkoły. 

Będą realizowane wszystkie zajęcia dodatkowe: zajęcia rewalidacyjne, logopedia, gimnastyka korekcyjna, czy zajęcia w ramach projektu unijnego. 

Bez zmian pracuje również świetlica i stołówka szkolna dla uczniów klas 1-3.

Z poważaniem

Dyrektor szkoły
Maciej Karczewski

W dniu 5 października 2020 r. odbyły się w naszej szkole wybory do Samorządu Uczniowskiego. Głosowanie na kandydatów było poprzedzone kampanią wyborczą, w trakcie której uczniowie prezentowali swoje programy.

W głosowaniu wzięło udział 215 uczniów, którzy wybierali swoich przedstawicieli spośród 5 zgłoszonych kandydatów.  Nauczycielami nadzorującymi przebieg wyborów byli: pan Michał Krzywda – nauczyciel informatyki oraz opiekun Samorządu Uczniowskiego pani Joanna Szymborska. Zgodnie z Regulaminem Samorządu Uczniowskiego  w skład samorządu weszły osoby, które uzyskały największą liczbę głosów.

Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 w Płocku:

  1. Lena Zaborowska kl. VIII a - PRZEWODNICZĄCA SAMORZĄDU
  2. Maria Wierkiewicz kl. VI b - zastępca
  3. Jakub Niedbała kl. VI b

Uczniowie, którzy będą wspomagali pracę prezydium Samorządu Uczniowskiego to:

  1. Zofia Zielińska kl. V a
  2. Maja Maksimik kl. VI e

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy !!!

Joanna Szymborska
Przewodnicząca SU

Jedno z pomieszczeń naszej szkolnej świetlicy, które przeznaczone jest dla najmłodszych dzieci, przeszło w tym tygodniu znaczącą metamorfozę.

Dzięki zaangażowaniu Rady Rodziców pozyskaliśmy sponsora, firmę FHUP ABLER Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, która przekazała szkole panele podłogowe. Otrzymane wsparcie pozwoliło nam zamienić dotychczasową wykładzinę na nowoczesną i higieniczną podłogę oraz stworzyć dzieciom odpowiednie warunki do odpoczynku po lekcjach.

Za okazaną pomoc składamy serdeczne podziękowania Zarządowi FHUP Abler.

Nowa podłoga w świetlicy szkolnej
Nowa podłoga w świetlicy szkolnej
Nowa podłoga w świetlicy szkolnej
Previous Next Play Pause
1 2 3

Szanowni Państwo!

Opierając się na wytycznych MEN, MZ i GIS przygotowany został Regulamin funkcjonowania szkoły od 1 września 2020 r. wraz z zasadami bezpieczeństwa dotyczącymi zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem i stosowanie się do określonych w nim zasad.

Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły

W załączniku publikujemy listę uczniów, którym zostało przyznane stypendium miejskie na okres wrzesień 2020 r. - styczeń 2021 r.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (miejskie_lista_stypendystow_IX_2020_I_2021.pdf)miejskie_lista_stypendystow_IX_2020_I_2021.pdf 

01.09.2020 r. (wtorek)

KLASY I

 

IA

IB

IC

wejście do szkoły – drzwi główne, zbiórka przed wejściem

godz. 8.20 – 8.30

godz. 9.05 – 9.15

godz. 9.50 – 10.00

powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy

godz. 8.30 – 8.40

godz. 9.15 – 9.25

godz. 10.00 – 10.10

przejście wychowawcy z uczniami do klasy (rodzice pozostają w sali gimnastycznej)

godz. 8.40 – 8.55

godz. 9.25 – 9.40

godz. 10.10 – 10.25

spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne)

godz. 8.40 – 8.55

godz. 9.25 – 9.40

godz. 10.10 – 10.25

powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej

godz. 8.55

godz. 9.40

godz. 10.25

zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny)

ok. godz. 9.00

ok. godz. 9.45

ok. godz. 10.30

 Przydział sal:

  • IA – sala nr 13, wychowawca - p. Małgorzata Kucicka,
  • IB – sala nr 14, wychowawca - p. Małgorzata Chiszberg,
  • IC – sala nr 16, wychowawca - p. Anna Pol.

Obowiązuje zasada 1 uczeń – 1 opiekun. Proszę pamiętać o dezynfekcji rąk przy wejściu do budynku szkoły. Osoby dorosłe podczas poruszania się po szkole zobowiązane są do noszenia maseczek.

 

KLASY II i III

Uczniowie klas II i III otrzymają informacje dotyczące planu zajęć i organizacji roku szkolnego 2020/2021 w dzienniku elektronicznym.

Wiadomość zostanie wysłana na konta rodziców w poniedziałek, 31.08.2020 r.

 

 KLASY IV

 

IVA

IVB

wejście do szkoły – drzwi główne,

zbiórka na chodniku przed wejściem

godz. 10.35 – 10.45

godz. 11.20 – 11.30

powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy

godz. 10.45 – 10.50

godz. 11.30 – 11.35

przejście wychowawcy z uczniami do klasy, spotkanie dzieci z wychowawcą (rodzice pozostają w sali gimnastycznej)

godz. 10.50 – 11.10

godz. 11.35 – 11.55

spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne)

godz. 10.50 – 11.10

godz. 11.35 – 11.55

powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej

godz. 11.10

godz. 11.55

zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny)

ok. godz. 11.15

ok. godz. 12.00

 Przydział sal (piętro):

  • IVA – sala nr 30, wychowawca – p. Edyta Dzięgielewska,
  • IVB – sala nr 33, wychowawca – p. Katarzyna Juzaszek – Jaworska.

 

KLASY V-VIII

Uczniowie klas V – VIII otrzymają informacje dotyczące planu zajęć i organizacji roku szkolnego 2020/2021 w dzienniku elektronicznym.

Wiadomość zostanie wysłana na konta uczniów i rodziców w poniedziałek, 31.08.2020 r.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (Spis rolny 2020 - informacje.pdf)Spis rolny 2020 - informacje.pdf 

W załączniku przekazujemy wykaz podręczników do religii obowiązujących w roku szkolnym 2020/2021 zatwierdzonych przez Biskupa Płockiego.

Uwaga! W klasach I i V obowiązują nowe wydania podręczników!

Załączniki:
FileDescription
Download this file (SP11 - religia - 2020-2021.pdf)SP11 - religia - 2020-2021.pdf 

Szanowni Rodzice!

Przedstawiamy wyprawkę dla ucznia klasy I w roku szkolnym 2020/2021. Wersję papierową dokumentu można otrzymać w sekretariacie szkoły.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (SP 11 Wyprawka ucznia klasy pierwszej 2020-2021.pdf)SP 11 Wyprawka ucznia klasy pierwszej 2020-2021.pdf 

Zapraszamy do lektury wakacyjnego numeru szkolnej gazetki "Bibliotworek". Trochę wspomnień, garść podziękowań i życzeń, bezpieczeństwo, informacje i humor - to wszystko na 20 stronach najnowszego wydania!

Załączniki:
FileDescription
Download this file (Bibliotworek.pdf)Bibliotworek.pdf 

Szanowni Państwo!

W czasie wakacji  sekretariat szkoły pracuje w godz. 8.00 - 14.00.

W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt osobistych w szkole.

Większość spraw rozpatrzymy i zrealizujemy:

  • podczas rozmowy telefonicznej – 24 364 77 80,
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • za pomocą dziennika elektronicznego.

Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do naszej prośby.

Informujemy, że biblioteka szkolna w czasie wakacji będzie pełniła dyżury, w trakcie których można wypożyczyć książki na wakacje:

  • 01.07.2020 r. (środa) w godz. 11.30 - 14.30,
  • 06.08.2020 r. (czwartek) w godz. 11.30 - 14.30.

Nauczyciele bibliotekarze serdecznie zapraszają!

Szczegółowe informacje dotyczące zakończenia roku szkolnego 2019/2020 zostały przesłane w dzienniku elektronicznym (procedury, wytyczne dotyczące indywidualnych środków ochrony osobistej, dystansu społecznego).

Szanowni Państwo!

Na podstawie §11b Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.) publikujemy listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do klasy I na rok szkolny 2020/2021.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (lista_nieprzyjetych.pdf)lista_nieprzyjetych.pdf 
Download this file (lista_przyjetych.pdf)lista_przyjetych.pdf 

Szanowni Państwo!

Na podstawie §11b Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.) publikujemy listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do klasy I na rok szkolny 2020/2021.

HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ

  • klasy: II i III - 15 – 16.06.2020 r.  w godz. 11.30 – 16.00,
  • klasy: V i VI - 17 - 18.06.2020 r.  w godz. 11.30 – 16.00 lub 22.06.2020 r.  w godz. 11.30 – 16.00,
  • klasy: I, IV i VII - termin zwrotu wrzesień/październik 2020 r.

Ćwiczeń nie zwraca się do biblioteki szkolnej.

Spis podręczników:

Załączniki:
FileDescription
Download this file (2_klasa.pdf)2_klasa.pdf 
Download this file (3_klasa.pdf)3_klasa.pdf 
Download this file (5_klasa.pdf)5_klasa.pdf 
Download this file (6_klasa.pdf)6_klasa.pdf 

Całodobowa infolinia

Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego

Gmina Miasto Płock  w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizuje projekt pn. „Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej  „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości nauczania w 472 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej.

W ramach projektu następujące szkoły:

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku,
  • Zespół Szkół Technicznych w Płocku,
  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22 im. Janusza Korczaka w Płocku,
  • Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku,
  • Zespół Szkół Nr 5 w Płocku

otrzymają pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, monitora interaktywnego oraz pakiet oprogramowania wspierającego naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostaną nauczyciele i uczniowie.

Wartość projektu wynosi 70 624 291,63 zł.

Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi: 45 499 838,76 , natomiast dofinansowanie z budżetu państwa wynosi 2 374 495,00 zł.

Projekty i programy

Moje miasto bez elektrośmieci
swu
Delta klub
Bezpieczny i niechroniony
papn
baner
rowerowy_maj
logo DI