Ułatwienia dostępu
#LaboratoriaPrzyszłości
#LaboratoriaPrzyszlosci
KLASY I
01.09.2022 r. (czwartek)
godz. 9:30 – spotkanie z wychowawcą w sali lekcyjnej
Przydział sal:
godz. 9:40 – przejście uczniów klas pierwszych i rodziców do sali gimnastycznej, spotkanie z dyrektorem szkoły
godz. 10:00 – powrót do sal, informacje od wychowawcy klasy
Proszę pamiętać o zasadzie 1 uczeń – 1 opiekun
KLASY II - VIII
01.09.2022 r. (czwartek)
Klasa |
Wychowawca |
Sala |
Godzina |
2a |
p. Agata Piotrowska |
10 |
8:45 |
2b |
p. Joanna Wasileska |
11 |
8:45 |
2c |
p. Joanna Szymborska |
16 |
8:45 |
|
|||
3a |
p. Małgorzata Kucicka |
13 |
8:15 |
3b |
p. Małgorzata Chiszberg |
14 |
8:15 |
3c |
p. Anna Ferenc |
34 |
8:15 |
|
|||
4a |
p. Piotr Nacfalski |
27 |
9:00 |
4b |
p. Beata Pianowska |
30 |
9:00 |
4c |
p. Anna Hofman |
29 |
9:00 |
5a |
p. Michał Krzywda |
25 |
9:00 |
5b |
p. Katarzyna Staniszewska |
24 |
9:00 |
|
|||
6a |
p. Edyta Dzięgielewska |
32 |
8:30 |
6b |
p. Katarzyna Juzaszek – Jaworska |
33 |
8:30 |
7a |
p. Renata Rybicka – Jakielska |
31 |
8:30 |
7b |
p. Małgorzata Łaszczewska |
23 |
8:30 |
|
|||
8a |
p. Karolina Wegner |
25 |
8:00 |
8b |
p. Marta Smuk |
27 |
8:00 |
8c |
p. Kamila Topolska |
29 |
8:00 |
8d |
p. Marek Lewandowski |
30 |
8:00 |
8e |
p. Iwona Myślińska |
24 |
8:00 |
W załączniku znajdują się informacjo dotyczące podręczników do religii, które będą obowiązywały w roku szkolnym 2022/2023.
Linki do księgarni internetowej:
https://wydawnictwo.plock.pl/podreczniki-dla-uczniow
https://plock.wydawnictwokatechetyczne.pl/podreczniki/szkola-podstawowa-klasy-1-4/
https://plock.wydawnictwokatechetyczne.pl/podreczniki/szkola-podstawowa-klasy-5-8
W załączniku przesyłamy wyprawkę dla ucznia klasy pierwszej na rok szkolny 2022/2023.
Program "Pracownie językowe w płockich szkołach" to przedsięwzięcie współfinansowane przez miasto Płock i Fundację ORLEN. W ramach projektu 20 szkół podstawowych i ponadpodstawowych zostało doposażone nowoczesnym sprzętem, który znacząco ułatwia naukę języków obcych. Koszt programu to 490 tysięcy złotych, z czego 400 tys. zostało dofinansowane ze środków Fundacji ORLEN, a 90 tys. pochodziło z budżetu miasta Płocka.
Tym razem, po pracowniach fizycznych chemicznych, biologicznych oraz zawodowych, 20 płockich szkół wzbogaciło się o nowoczesne, multimedialne pracownie językowe.
Dotychczasowe pomoce dydaktyczne radiomagnetofony, komputery czy projektory zastąpiły nowoczesne monitory interaktywne LED 65", komputery PIA wyposażone w programy do zarządzania klasopracownią, tablety, profesjonalne słuchawki, estetyczne stanowiska pracy uczniowskiej spięte systemowo z klasopracownią. Realizacja projektu „Pracownie językowe w płockich szkołach” przyczyniła się do powstania profesjonalnych, nowoczesnej multimedialnych pracowni językowych spełniających najwyższe standardy. Ich funkcjonalność zapewni młodzieży wyższy standard słuchanego tekstu, stworzy lepsze warunki do indywidualnego, niczym nie skrępowanego rozwoju każdego ucznia w obszarze konstruowania wypowiedzi oraz komunikowania z innymi uczniami w grupie.
Wykorzystanie multimedialnej pracowni językowej nie ograniczy się li tylko do prowadzenia zajęć dydaktycznych. Będzie ona swoistym „oknem na świat” dla młodzieży, dzięki możliwości korzystania z edukacyjnych zasobów internetowych, chociażby wirtualnych spacerów po muzeach, galeriach i miejscach związanych z historią oraz popkulturą innych krajów.
Wykorzystanie zasobów multimedialnych i narzędzi informatycznych w nauce języka obcego, nie tylko uatrakcyjni proces edukacyjny, ale również wpłynie na większe zaangażowanie ze strony uczniów w proces dydaktyczny oraz pozwoli na koncentrację młodzieży ukierunkowaną
na wykonywane ćwiczenia. Możliwy będzie swobodny, głośny trening wymowy przez dialogi, udoskonalające mowę i przełamujące naturalny opór do rozmów w obcym języku. W naturalny sposób wpłynie to na tempo oraz, co najważniejsze, efekty pracy. Z wielu dostępnych badań wynika,
że korzystanie z multimedialnych narzędzi do nauki języka zwiększa skuteczność przyswajania nowej wiedzy nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Jest to kluczowe, szczególnie w nauczaniu i uczeniu się języków obcych.
Dzięki realizacji programu płockie szkoły mogą zapewnić uczniom naukę języków obcych na miarę XXI wieku.
Informujemy, że uczniowie mają możliwość wypożyczenia książek na czas wakacji.
Dyżury biblioteki szkolnej będą odbywały się w dniach:
SERDECZNIE ZAPRASZAMY UCZNIÓW KLAS I-VII :)
Nauczyciele bibliotekarze
Na uroczyste zakończenie roku szkolnego 2021/2022 zapraszamy 24 czerwca 2022 r. (piątek) według następującego harmonogramu:
Klasy I
godz. 7:50 – spotkanie z wychowawcą w klasie
godz. 8:00 – uroczystość zakończenia roku szkolnego w sali gimnastycznej (1 uczeń - 1 rodzic/opiekun)
godz. 8:25 – powrót do klas, spotkanie z wychowawcą
Klasy II
godz. 8:20 – spotkanie z wychowawcą w klasie
godz. 8:30 – uroczystość zakończenia roku szkolnego w sali gimnastycznej (1 uczeń - 1 rodzic/opiekun)
godz. 8:55 – powrót do klas, spotkanie z wychowawcą
Klasy III
godz. 9:00 – spotkanie z wychowawcą w klasie
godz. 9:10 – uroczystość zakończenia roku szkolnego w sali gimnastycznej, program artystyczny przygotowany przez uczniów klas III (1 uczeń - 1 rodzic/opiekun)
godz. 9:50 – powrót do klas, spotkanie z wychowawcą
Klasy IV – VI
godz. 10:00 – spotkanie z wychowawcą w klasie
godz. 10:10 – uroczystość zakończenia roku szkolnego w sali gimnastycznej
godz. 10:50 – powrót do klas, spotkanie z wychowawcą
Klasy VII – VIII
godz. 11:00 – spotkanie z wychowawcą w klasie
godz. 11:10 – uroczystość zakończenia roku szkolnego w sali gimnastycznej, pożegnanie uczniów kl. VIII
godz. 11:50 – powrót do klas, spotkanie z wychowawcą
Od 20.04.2022 r. wprowadzamy zmiany w dotychczasowym harmonogramie lekcji i przerw. Szczegółowe informacje zostały przesłane w dzienniku elektronicznym. Nowy harmonogram znajduje się również w załączniku.
Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły
Harmonogram zebrań klasowych:
1a - 05.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 10
1b - 05.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 11
1c - 05.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 16
2a - 06.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 13
2b - 06.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 14
2c - 05.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 34
4a - 06.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 22
4b - 07.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 24
5a - 06.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 32
5b - 06.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 33
6a - 07.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 31
6b - 05.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 23
7a - 07.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 33
7b - 07.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 27
7c - 05.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 27
7d - 07.04.2022 r., godz. 16:30, sala nr 30
7e - 05.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 31
8d - 06.04.2022 r., godz. 16:00, sala nr 33
Spotkanie zrealizowane na sprzęcie zakupionym w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
#LaboratoriaPrzyszłości
#LaboratoriaPrzyszlosci
Informacja dotycząca zgłoszenia dziecka do szkoły obwodowej
Szanowni Rodzice,
do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się, na podstawie zgłoszenia rodziców, dzieci zamieszkałe w tym obwodzie.
Dla Rodziców, którzy chcą zapisać dziecko do szkoły obwodowej, system informatyczny NABO zostanie uruchomiony w dniach 1 lutego od godz. 9.00 – 28 lutego 2022 r. do godz. 15.00. Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą mieć kłopoty w użytkowaniu systemu, mogą skorzystać z pomocy w szkole podstawowej.
Po zalogowaniu się do systemu informatycznego NABO, na stronie internetowej pod adresem: www.ppo.zjoplock.pl w zakładce Rekrutacje – szkoły podstawowe, Rodzice dziecka wypełniają w zgłoszeniu dane standardowe (dane dziecka, własne, dane dotyczące adresu zamieszkania, dodatkowe informacje o dziecku). Wydrukowane i podpisane zgłoszenie rodzice składają w szkole obwodowej. Podpisy złożone na zgłoszeniu są potwierdzeniem zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym. Do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o miejscu zamieszkania rodziców kandydata i kandydata (pobrane z systemu naborowego), które składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (art. 151 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe).
Dopuszcza się złożenie zgłoszenia wraz z oświadczeniem w formie skanu wysłanego na adres email szkoły.
Dzieci zamieszkałe w obwodzie danej szkoły przyjmowane są z urzędu.
Informacja dotycząca rekrutacji do klas I szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły
Szanowni Rodzice,
kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęci do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysponuje wolnymi miejscami. Zatem nabór na wolne miejsca do samorządowych szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem danej szkoły zostanie uruchomiony po przyjęciu dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.
Rekrutacja do samorządowych szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem danej szkoły prowadzona będzie z wykorzystaniem systemu informatycznego, który zostanie uruchomiony w dniach 7 marca od godz. 9.00 - 18 marca 2022 r. do godz. 15.00. Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą mieć kłopoty w użytkowaniu systemu, mogą skorzystać z pomocy w szkole podstawowej.
Po zalogowaniu się do systemu informatycznego NABO, na stronie internetowej pod adresem: www.ppo.zjoplock.pl w zakładce Rekrutacje – szkoły podstawowe, Rodzice dziecka wypełniają we wniosku dane standardowe (dane dziecka, własne, dane dotyczące adresu zamieszkania, dodatkowe informacje o dziecku).
Rodzice mogą ubiegać się o przyjęcie dziecka do trzech wybranych szkół. Szkoła umieszczona na pierwszym miejscu listy jest tzw. szkołą pierwszego wyboru. Niezależnie od liczby wybranych szkół, rodzice/prawni opiekunowie składają wydrukowany i podpisany wniosek wraz z oświadczeniami niezbędnymi do potwierdzenia kryteriów o przyjęcie dziecka wyłącznie w szkole pierwszego wyboru. Podpisy złożone na wniosku są potwierdzeniem zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym.
Dopuszcza się złożenie wniosku wraz z oświadczeniami w formie skanu wysłanego na adres e-mail szkoły.
Wniosek rozpatruje komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły. Na podstawie spełnianych przez kandydata kryteriów kwalifikacyjnych komisja rekrutacyjna ustala kolejność przyjęć oraz podaje do publicznej wiadomości wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia.
O przyjęciu do szkoły decyduje suma punktów uzyskana w postępowaniu rekrutacyjnym. Kandydaci będą przyjmowani w kolejności, począwszy od najwyższej liczby uzyskanych punktów.
W postępowaniu rekrutacyjnym są brane pod uwagę następujące kryteria, którym przyznaje się określoną liczbę punktów:
Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia składają elektroniczne potwierdzenie woli zapisu w szkole, do której kandydat został zakwalifikowany. Brak potwierdzenia woli oznacza rezygnację z miejsca, wyznaczonego przez system naborowy.
Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów, którzy nie zostali przyjęci mogą:
Rekrutacja do klasy I Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia będzie prowadzona odrębnie, poza systemem informatycznym NABO. Szczegóły dotyczące zasad i terminu rekrutacji do Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia dostępne będą na stronie internetowej szkoły.
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem danej szkoły został określony Zarządzeniem Nr 3056/2022 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 14 stycznia 2022 roku.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 im. Bolesława Chrobrego przystąpiła do programu „Laboratoria Przyszłości” realizowanego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w ramach którego otrzymała wsparcie finansowe w wysokości 125 000 zł zł na zakup wyposażenia technicznego potrzebnego w kształtowaniu i rozwijaniu kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).
Do 31 grudnia 2021 r. szkoła wykorzystała 66% otrzymanej kwoty, którą wydano na zakup:
Zakupiony sprzęt posłuży do prowadzenia:
Od 1 września 2021 r. zostaje wprowadzony Regulamin funkcjonowania szkoły, w którym określono organizację pracy szkoły w roku szkolnym 2021/2022 oraz wskazano zasady bezpieczeństwa dotyczące zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19.
Zobowiązuje się pracowników, rodziców i opiekunów prawnych do przestrzegania zapisów zawartych w tym dokumencie.
Dyrektor szkoły
Maciej Karczewski
Rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 dla uczniów klas II - VIII
01.09.2021 r. (środa)
Spotkanie z wychowawcą w salach |
|||
Klasa |
Godzina |
Nr sali |
Wychowawca |
II A |
10.00 - 10.30 |
13 |
p. M. Kucicka |
II B |
10.00 - 10.30 |
14 |
p. M. Chiszberg |
II C |
10.00 - 10.30 |
34 |
p. A. Ferenc |
|
|||
III A |
10.30 - 11.00 |
12 |
p. D Dądzik |
III B |
10.30 - 11.00 |
35 |
p. A. Czarnecka |
III C |
10.30 - 11.00 |
36 |
p. A. Adamkowicz |
|
|||
IV A |
9.00 - 9.30 |
22 |
p. M. Krzywda |
IV B |
9.00 - 9.30 |
24 |
p. K. Staniszewska |
V A |
9.00 – 9.15 |
32 |
p. E. Dzięgielewska |
V B |
9.00 – 9.15 |
33 |
p. K. Juzaszek - Jaworska |
|
|||
VI A |
9.20 – 9.35 |
31 |
p. R. Rybicka - Jakielska |
VI B |
9.20 – 9.35 |
23 |
p. G. Tkaczyk |
VII A |
9.20 – 9.35 |
25 |
p. K. Wegner |
VII B |
9.20 – 9.35 |
27 |
p. M. Smuk |
|
|||
VII C |
9.40 – 9.55 |
29 |
p. M. Nowakowska |
VII D |
9.40 – 9.55 |
30 |
p. M. Lewandowski |
VII E |
9.40 – 9.55 |
32 |
p. I. Myślińska |
VIII D |
9.40 – 9.55 |
33 |
p. I. Chrobocińska |
W spotkaniu z wychowawcą uczestniczą samodzielnie tylko uczniowie. Prosimy rodziców /opiekunów o niewchodzenie do budynku szkoły.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu oraz noszenie maseczek w częściach wspólnych (szatnie, korytarze, łazienki).
Plan zajęć zostanie udostępniony w dzienniku elektronicznym w dniu 31.08.2021 r.
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2021/2022 dla uczniów klasy I
01.09.2021 r. (środa)
|
IA godz. 8:15 - 8:45 |
IB godz. 8:45 - 9:15 |
IC godz. 9:15 - 9:45 |
spotkanie w sali z wychowawcą |
sala nr 10 godz. 8:15 – 8:20 |
sala nr 11 godz. 8:45 – 8:50 |
sala nr 16 godz. 9:15 – 9:20 |
powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy |
godz. 8:20 – 8:30 |
godz. 8:50 – 9:00 |
godz. 9:20 – 9:30 |
spotkanie wychowawcy z uczniami w salach (rodzice pozostają w sali gimnastycznej) |
godz. 8:30 – 8:45 |
godz. 9:00 – 9:15 |
godz. 9:30 – 9:45 |
spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne) |
godz. 8:30 – 8:45 |
godz. 9:00 – 9:15 |
godz. 9:30 – 9:45 |
powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej, zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny) |
ok. godz. 8:45 |
ok. godz. 9:15 |
ok. godz. 9:45 |
Proszę pamiętać o zasadzie 1 uczeń – 1 opiekun.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do budynku szkoły. Osoby dorosłe przez cały czas pobytu w szkole zobowiązane są do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos.
W załączniku przedstawiamy spis podręczników do nauki religii w roku szkolnym 2021/2022. W klasie II i VI obowiązują nowe podręczniki.
W załączniku zamieszczamy wyprawkę dla ucznia klasy I na rok szkolny 2021/2022.
Szanowni Państwo!
Informuję, że w dniach 23 – 24.06.2021 r. (środa – czwartek) zostaje skrócony do 35 minut czas trwania godziny lekcyjnej.
Powyższe działania podejmowane są w związku z występującymi od kliku dni wysokimi temperaturami zewnętrznymi. Z powodu wytycznych związanych z pandemią koronawirusa nadal nieczynne jest źródełko wody w szkole. Proszę o zaopatrzenie dzieci w dodatkową wodę do picia, którą będą mogły spożywać w szkole.
W dzienniku elektronicznym otrzymali Państwo nowy harmonogram lekcji i przerw.
Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły
Klasy I, II, IV, V, VI i VII - spotkania z wychowawcami w salach lekcyjnych:
Klasy III i VIII - uroczystość zakończenia roku szkolnego w sali gimnastycznej:
Po zakończeniu uroczystości uczniowie spotykają się z wychowawcą w salach lekcyjnych .
Gmina Miasto Płock w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizuje projekt pn. „Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości nauczania w 472 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej.
W ramach projektu następujące szkoły:
otrzymają pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, monitora interaktywnego oraz pakiet oprogramowania wspierającego naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostaną nauczyciele i uczniowie.
Wartość projektu wynosi 70 624 291,63 zł.
Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi: 45 499 838,76 zł, natomiast dofinansowanie z budżetu państwa wynosi 2 374 495,00 zł.