Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

01.09.2020 r. (wtorek)

KLASY I

 

IA

IB

IC

wejście do szkoły – drzwi główne, zbiórka przed wejściem

godz. 8.20 – 8.30

godz. 9.05 – 9.15

godz. 9.50 – 10.00

powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy

godz. 8.30 – 8.40

godz. 9.15 – 9.25

godz. 10.00 – 10.10

przejście wychowawcy z uczniami do klasy (rodzice pozostają w sali gimnastycznej)

godz. 8.40 – 8.55

godz. 9.25 – 9.40

godz. 10.10 – 10.25

spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne)

godz. 8.40 – 8.55

godz. 9.25 – 9.40

godz. 10.10 – 10.25

powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej

godz. 8.55

godz. 9.40

godz. 10.25

zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny)

ok. godz. 9.00

ok. godz. 9.45

ok. godz. 10.30

 Przydział sal:

  • IA – sala nr 13, wychowawca - p. Małgorzata Kucicka,
  • IB – sala nr 14, wychowawca - p. Małgorzata Chiszberg,
  • IC – sala nr 16, wychowawca - p. Anna Pol.

Obowiązuje zasada 1 uczeń – 1 opiekun. Proszę pamiętać o dezynfekcji rąk przy wejściu do budynku szkoły. Osoby dorosłe podczas poruszania się po szkole zobowiązane są do noszenia maseczek.

 

KLASY II i III

Uczniowie klas II i III otrzymają informacje dotyczące planu zajęć i organizacji roku szkolnego 2020/2021 w dzienniku elektronicznym.

Wiadomość zostanie wysłana na konta rodziców w poniedziałek, 31.08.2020 r.

 

 KLASY IV

 

IVA

IVB

wejście do szkoły – drzwi główne,

zbiórka na chodniku przed wejściem

godz. 10.35 – 10.45

godz. 11.20 – 11.30

powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy

godz. 10.45 – 10.50

godz. 11.30 – 11.35

przejście wychowawcy z uczniami do klasy, spotkanie dzieci z wychowawcą (rodzice pozostają w sali gimnastycznej)

godz. 10.50 – 11.10

godz. 11.35 – 11.55

spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne)

godz. 10.50 – 11.10

godz. 11.35 – 11.55

powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej

godz. 11.10

godz. 11.55

zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny)

ok. godz. 11.15

ok. godz. 12.00

 Przydział sal (piętro):

  • IVA – sala nr 30, wychowawca – p. Edyta Dzięgielewska,
  • IVB – sala nr 33, wychowawca – p. Katarzyna Juzaszek – Jaworska.

 

KLASY V-VIII

Uczniowie klas V – VIII otrzymają informacje dotyczące planu zajęć i organizacji roku szkolnego 2020/2021 w dzienniku elektronicznym.

Wiadomość zostanie wysłana na konta uczniów i rodziców w poniedziałek, 31.08.2020 r.

Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego

Gmina Miasto Płock w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizuje projekt pn. Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości nauczania w min. 200 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej.

W ramach projektu Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku oraz Zespół Szkół Technicznych w Płocku otrzymają pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego oraz pakiet oprogramowań wspierających naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostaną nauczyciele i uczniowie.

Wartość projektu wynosi 34 999 800,00 zł, natomiast dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi: 27 999 840,00 zł.

Projekty i programy

Moje miasto bez elektrośmieci
swu
Delta klub
Helpline
fdn
Bezpieczny i niechroniony
papn
sks
baner
rowerowy_maj
logo DI