Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Jedno z pomieszczeń naszej szkolnej świetlicy, które przeznaczone jest dla najmłodszych dzieci, przeszło w tym tygodniu znaczącą metamorfozę.

Dzięki zaangażowaniu Rady Rodziców pozyskaliśmy sponsora, firmę FHUP ABLER Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, która przekazała szkole panele podłogowe. Otrzymane wsparcie pozwoliło nam zamienić dotychczasową wykładzinę na nowoczesną i higieniczną podłogę oraz stworzyć dzieciom odpowiednie warunki do odpoczynku po lekcjach.

Za okazaną pomoc składamy serdeczne podziękowania Zarządowi FHUP Abler.

podloga3
podloga2
podloga1
Previous Next Play Pause
1 2 3

Szanowni Państwo!

Opierając się na wytycznych MEN, MZ i GIS przygotowany został Regulamin funkcjonowania szkoły od 1 września 2020 r. wraz z zasadami bezpieczeństwa dotyczącymi zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem i stosowanie się do określonych w nim zasad.

Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły

W załączniku publikujemy listę uczniów, którym zostało przyznane stypendium miejskie na okres wrzesień 2020 r. - styczeń 2021 r.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (miejskie_lista_stypendystow_IX_2020_I_2021.pdf)miejskie_lista_stypendystow_IX_2020_I_2021.pdf 

01.09.2020 r. (wtorek)

KLASY I

 

IA

IB

IC

wejście do szkoły – drzwi główne, zbiórka przed wejściem

godz. 8.20 – 8.30

godz. 9.05 – 9.15

godz. 9.50 – 10.00

powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy

godz. 8.30 – 8.40

godz. 9.15 – 9.25

godz. 10.00 – 10.10

przejście wychowawcy z uczniami do klasy (rodzice pozostają w sali gimnastycznej)

godz. 8.40 – 8.55

godz. 9.25 – 9.40

godz. 10.10 – 10.25

spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne)

godz. 8.40 – 8.55

godz. 9.25 – 9.40

godz. 10.10 – 10.25

powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej

godz. 8.55

godz. 9.40

godz. 10.25

zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny)

ok. godz. 9.00

ok. godz. 9.45

ok. godz. 10.30

 Przydział sal:

  • IA – sala nr 13, wychowawca - p. Małgorzata Kucicka,
  • IB – sala nr 14, wychowawca - p. Małgorzata Chiszberg,
  • IC – sala nr 16, wychowawca - p. Anna Pol.

Obowiązuje zasada 1 uczeń – 1 opiekun. Proszę pamiętać o dezynfekcji rąk przy wejściu do budynku szkoły. Osoby dorosłe podczas poruszania się po szkole zobowiązane są do noszenia maseczek.

 

KLASY II i III

Uczniowie klas II i III otrzymają informacje dotyczące planu zajęć i organizacji roku szkolnego 2020/2021 w dzienniku elektronicznym.

Wiadomość zostanie wysłana na konta rodziców w poniedziałek, 31.08.2020 r.

 

 KLASY IV

 

IVA

IVB

wejście do szkoły – drzwi główne,

zbiórka na chodniku przed wejściem

godz. 10.35 – 10.45

godz. 11.20 – 11.30

powitanie uczniów i rodziców w sali gimnastycznej – dyrektor szkoły i wychowawca klasy

godz. 10.45 – 10.50

godz. 11.30 – 11.35

przejście wychowawcy z uczniami do klasy, spotkanie dzieci z wychowawcą (rodzice pozostają w sali gimnastycznej)

godz. 10.50 – 11.10

godz. 11.35 – 11.55

spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami (informacje o organizacji nowego roku szkolnego, wytyczne sanitarne)

godz. 10.50 – 11.10

godz. 11.35 – 11.55

powrót uczniów i wychowawcy do sali gimnastycznej

godz. 11.10

godz. 11.55

zakończenie spotkania (wyjście z budynku drzwiami bocznymi przy sali gimnastycznej na parking szkolny)

ok. godz. 11.15

ok. godz. 12.00

 Przydział sal (piętro):

  • IVA – sala nr 30, wychowawca – p. Edyta Dzięgielewska,
  • IVB – sala nr 33, wychowawca – p. Katarzyna Juzaszek – Jaworska.

 

KLASY V-VIII

Uczniowie klas V – VIII otrzymają informacje dotyczące planu zajęć i organizacji roku szkolnego 2020/2021 w dzienniku elektronicznym.

Wiadomość zostanie wysłana na konta uczniów i rodziców w poniedziałek, 31.08.2020 r.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (Spis rolny 2020 - informacje.pdf)Spis rolny 2020 - informacje.pdf 

W załączniku przekazujemy wykaz podręczników do religii obowiązujących w roku szkolnym 2020/2021 zatwierdzonych przez Biskupa Płockiego.

Uwaga! W klasach I i V obowiązują nowe wydania podręczników!

Załączniki:
FileDescription
Download this file (SP11 - religia - 2020-2021.pdf)SP11 - religia - 2020-2021.pdf 

Szanowni Rodzice!

Przedstawiamy wyprawkę dla ucznia klasy I w roku szkolnym 2020/2021. Wersję papierową dokumentu można otrzymać w sekretariacie szkoły.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (SP 11 Wyprawka ucznia klasy pierwszej 2020-2021.pdf)SP 11 Wyprawka ucznia klasy pierwszej 2020-2021.pdf 

Zapraszamy do lektury wakacyjnego numeru szkolnej gazetki "Bibliotworek". Trochę wspomnień, garść podziękowań i życzeń, bezpieczeństwo, informacje i humor - to wszystko na 20 stronach najnowszego wydania!

Załączniki:
FileDescription
Download this file (Bibliotworek.pdf)Bibliotworek.pdf 

Szanowni Państwo!

W czasie wakacji  sekretariat szkoły pracuje w godz. 8.00 - 14.00.

W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt osobistych w szkole.

Większość spraw rozpatrzymy i zrealizujemy:

  • podczas rozmowy telefonicznej – 24 364 77 80,
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • za pomocą dziennika elektronicznego.

Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do naszej prośby.

Informujemy, że biblioteka szkolna w czasie wakacji będzie pełniła dyżury, w trakcie których można wypożyczyć książki na wakacje:

  • 01.07.2020 r. (środa) w godz. 11.30 - 14.30,
  • 06.08.2020 r. (czwartek) w godz. 11.30 - 14.30.

Nauczyciele bibliotekarze serdecznie zapraszają!

Szczegółowe informacje dotyczące zakończenia roku szkolnego 2019/2020 zostały przesłane w dzienniku elektronicznym (procedury, wytyczne dotyczące indywidualnych środków ochrony osobistej, dystansu społecznego).

Szanowni Państwo!

Na podstawie §11b Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.) publikujemy listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do klasy I na rok szkolny 2020/2021.

Załączniki:
FileDescription
Download this file (lista_nieprzyjetych.pdf)lista_nieprzyjetych.pdf 
Download this file (lista_przyjetych.pdf)lista_przyjetych.pdf 

Szanowni Państwo!

Na podstawie §11b Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.) publikujemy listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do klasy I na rok szkolny 2020/2021.

HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ

  • klasy: II i III - 15 – 16.06.2020 r.  w godz. 11.30 – 16.00,
  • klasy: V i VI - 17 - 18.06.2020 r.  w godz. 11.30 – 16.00 lub 22.06.2020 r.  w godz. 11.30 – 16.00,
  • klasy: I, IV i VII - termin zwrotu wrzesień/październik 2020 r.

Ćwiczeń nie zwraca się do biblioteki szkolnej.

Spis podręczników:

Załączniki:
FileDescription
Download this file (2_klasa.pdf)2_klasa.pdf 
Download this file (3_klasa.pdf)3_klasa.pdf 
Download this file (5_klasa.pdf)5_klasa.pdf 
Download this file (6_klasa.pdf)6_klasa.pdf 

Szanowni Państwo,

od 1 czerwca 2020 r. umożliwiamy uczniom indywidualne lub grupowe konsultacje z nauczycielami.

Szczegółowe informacje dotyczące organizacji konsultacji znajdziecie Państwo w Procedurze organizacji konsultacji, a harmonogram został przesłany w dzienniku elektronicznym.

Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły

Od 1 czerwca 2020 r. w czasie ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty biblioteka szkolna pracuje w następujących dniach i godzinach:

  • wtorek w godz. 13:00 – 16:00,
  • środa w godz. 13:00 – 16:00,
  • czwartek w godz. 10:00 – 12:00.

Szczegółowe zasady określone zostały w Procedurze organizacji pracy biblioteki. Istotne informacje:

  1. Wejście do biblioteki jest możliwe tylko od strony parkingu – oznaczone drzwi przy bocznym wejściu do szatni szkolnej.
  2. W punkcie wypożyczeń/zwrotów może przebywać 1 osoba. Wyjątek stanowi Rodzic z dzieckiem.
  3. Osoby stojące w kolejce stosują się do zalecenia 2 m dystansu społecznego pomiędzy innymi oczekującymi.
  4. Wszyscy użytkownicy zobowiązani są do noszenia maseczek w budynku szkoły, a także do zdezynfekowania rąk przy wejściu do pomieszczeń biblioteki.
  5. Uczeń, który chce wypożyczyć książkę, podaje wybrany tytuł nauczycielowi bibliotekarzowi i oczekuje w wyznaczonym miejscu na realizację zamówienia przez pracownika biblioteki.
  6. Oddawane przez czytelników książki odbędą 3-dniową obowiązkową kwarantannę w wydzielonym i odpowiednio oznakowanym miejscu.

Przez najbliższe 2 tygodnie prosimy o zwracanie/wypożyczanie książek. Termin zwrotu kompletu podręczników zostanie Państwu przesłany w oddzielnej wiadomości.

Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły

Szanowni Państwo,

od 1 czerwca 2020 r. (poniedziałek) otwieramy szkolne boiska wielofunkcyjne dla uczniów, Rodziców i mieszkańców osiedla Kochanowskiego.

Korzystanie z boisk będzie możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 – 18.00, ale będzie podlegało ograniczeniom wynikającym z zaleceń sanitarnych.

Na boisku w tym samym czasie może przebywać maksymalnie 14 osób. Wejścia grup zaplanowane są o pełnych godzinach, a czas przebywania grupy na boisku wynosi 50 min, po czym następuje 10 minutowa przerwa na dezynfekcję urządzeń. Osoby wchodzące na obiekt sportowy muszą dezynfekować ręce, a pracownik szkoły będzie dokonywał weryfikacji liczby osób korzystających z boiska.

Rodziców i uczniów, którzy chcą korzystać z boisk szkolnych proszę o zapoznanie się ze szczegółowymi zasadami określonymi w Procedurze funkcjonowania boisk szkolnych w czasie stanu epidemii, którą przesyłam w załączniku.

Maciej Karczewski
Dyrektor Szkoły

Zapraszamy do wirtualnej galerii, w której przedstawione są prace uczniów, wykonane podczas XV edycji Międzyszkolnych Spotkań Twórczych "Ortomaci w naszych domach", które były realizowane w ramach akcji #zostanwdomu.

Organizatorami wydarzenia są: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku i Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Płocku.

Jeżeli zdarzyłoby się, że braliście udział w konkursie, a Waszej pracy nie ma w galerii, prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Projekty - modele planety ORTOMATYKI

Alan Czarnomski
Amelia Krawiec
Amelia Sieńko
Emilia Sobczak
Filip Obrębski
Hubert Szymański
Hubert Szymański
Lena Karcz
Maria Budek
Maria Budek
Mateusz Brzeziński
Wiktor Hutnik
Wiktor Hutnik
Wiktor Hutnik
Wiktor Machała

 

Rysunki - Kosmita

Alan Czarnomski
Alan Czarnomski
Amelia Krawiec
Antoni Puławski
Antoni Sztupecki
Dawid Zyznowski
Dawid Zyznowski
Emila Sobczak
Emilia Sobczak
Franciszek Trzciński
Franciszek Obrębski
Hubert Szymański
Jakub Strzelczak
Kacper Wagner
Kamil Dymowski
Klaudia Brzezińska
Kuba Wagner
Lena Karcz
Lena Truskolaska
Lena Wolder
Lena Wolder
Lena Wolder
Lena Żeberkiewicz
Małgorzata Kamińska
Maja Żmijewska
Mateusz Brzeziński
Mateusz Brzeziński
Mateusz Brzeziński
Mateusz Lewandowski
Oliwia Kujawa
Patrycja Wysocka
Seweryn Stefański
Seweryn Stefański
Seweryn Stefański
Seweryn Stefański
Szymon Łagodziński
Wiktor Groszewski
Wiktor Hutnik
Wiktor Machała
Zofia Kurcińska
Zofia Ratkowska
Amelka Sosnowska
Filip Linowski
Maja Kotkowska
Natalia Staniszewska
Maja Ocicka
Wiktoria Wicińska
Jakub Różański
Szymon Rostkowski

 

Opowiadania o dobrych kosmitach

Szanowni Państwo!

Od poniedziałku, 18 maja br. przywrócona zostaje możliwość, za zgodą rodziców, prowadzenia bezpośrednich zajęć rewalidacyjnych dla dzieci i młodzieży z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Zajęcia będą prowadzone w szkole z zachowaniem zasad sanitarnych.

Od 25 maja br. zostaną przywrócone zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z możliwością prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. W zależności od sytuacji w danej szkole dyrektor zdecyduje czy będzie utrzymane to kształcenie w formie stacjonarnej, czy z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Od 1 czerwca br. wszyscy uczniowie będą mieli możliwość korzystania z konsultacji ze wszystkich przedmiotów na terenie szkoły. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast dyrektor szkoły będzie zobowiązany je zorganizować, biorąc pod uwagę możliwości szkoły. Nauczanie zdalne będzie kontynuowane w obecnej formie.

W kolejnych tygodniach Ministerstwo Edukacji Narodowej będzie sukcesywnie wydawać stosowne rozporządzenia oraz przekazywać wytyczne sanitarne dotyczące organizacji zajęć w szkołach.

Po otrzymaniu wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Edukacji Narodowej przekażę Państwu szczegółowe informacje dotyczące możliwości udziału dzieci w zajęciach wskazanych w dzisiejszym komunikacie.

Z poważaniem

Maciej Karczewski

Ze względu na brak możliwości spełnienia obowiązku weryfikacji wszystkich użytkowników korzystających z obiektu sportowego i konieczności dezynfekcji urządzeń po każdym użyciu i każdej grupie informuję, że boiska wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku pozostają zamknięte do odwołania.

Maciej Karczewski
Dyrektor szkoły

Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego

Gmina Miasto Płock w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizuje projekt pn. Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości nauczania w min. 200 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej.

W ramach projektu Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku oraz Zespół Szkół Technicznych w Płocku otrzymają pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego oraz pakiet oprogramowań wspierających naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostaną nauczyciele i uczniowie.

Wartość projektu wynosi 34 999 800,00 zł, natomiast dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi: 27 999 840,00 zł.

Projekty i programy

Moje miasto bez elektrośmieci
swu
Delta klub
Helpline
fdn
Bezpieczny i niechroniony
papn
sks
baner
rowerowy_maj
logo DI