Ułatwienia dostępu
Zapraszamy wszystkich kandydatów do klas I i ich rodziców na Dzień Otwartych Drzwi 2024,
który odbędzie się 13 lutego 2024 r. (wtorek) o godz. 17:00.
21.11.2023 r. (wtorek)
Część I - godz. 16:00, stołówka szkolna (podsumowanie programu profilaktycznego „Debata” poprowadzi pani Małgorzata Wyszyńska, specjalista ds. profilaktyki)
Część II - spotkanie z wychowawcą wg poniższego harmonogramu
Klasa |
Godzina |
Numer sali |
6a |
16:30 |
22 |
7a |
16:30 |
32 |
7b |
16:30 |
30 |
8a |
16:30 |
31 |
8b |
16:30 |
27 |
22.11.2023 r. (środa)
Część I - godz. 16:00, stołówka szkolna (podsumowanie programu profilaktycznego „Bądź kumplem, nie dokuczaj” poprowadzi pani Kinga Strąk, specjalista ds. profilaktyki)
Część II - spotkanie z wychowawcą wg poniższego harmonogramu
Klasa |
Godzina |
Numer sali |
4a |
16:30 |
27 |
4b |
16:30 |
32 |
4c |
16:30 |
30 |
5a |
16:30 |
23 |
5b |
16:30 |
33 |
5c |
16:30 |
25 |
Klasa |
Data |
Godzina |
Numer sali |
1a |
15.11.2023 r. |
16:30 |
13 |
1b |
15.11.2023 r. |
16:30 |
14 |
1c |
16.11.2023 r. |
16:00 |
34 |
2a |
15.11.2023 r. |
16:00 |
12 |
2b |
15.11.2023 r. |
16:00 |
35 |
2c |
15.11.2023 r. |
16:00 |
36 |
3a |
15.11.2023 r. |
16:00 |
10 |
3b |
16.11.2023 r. |
16:30 |
11 |
3c |
16.11.2023 r. |
16:00 |
16 |
W załączniku zamieszczamy wykaz konkursów organizowanych przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2023/2024. Wszystkie konkursy są adresowane dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa mazowieckiego.
Informacje zawierają również linki do regulaminów poszczególnych konkursów oraz kontakt do koordynatorów/organizatorów.
Przypominamy, iż wyłącznie w tych konkursach finaliści i laureaci mają gwarantowane przywileje podczas rekrutacji do szkoły ponadpodstawowej m.in. dodatkowe punkty, niezależnie, w której klasie szkoły podstawowej zdobyli dane osiągnięcie.
W zakładce Dla Rodziców zostały zamieszczone informacje dotyczące godzin konsultacji dla uczniów i rodziców (tzw. godziny dostępności nauczycieli), które będą obowiązywały w bieżącym roku szkolnym.
Klasy 1-3
Klasa |
Data |
Godzina |
Numer sali |
1a |
12.09.2023 r. |
16:30 |
13 |
1b |
12.09.2023 r. |
16:30 |
14 |
1c |
12.09.2023 r. |
16:30 |
34 |
2a |
12.09.2023 r. |
16:30 |
12 |
2b |
12.09.2023 r. |
16:30 |
35 |
2c |
12.09.2023 r. |
16:00 |
36 |
3a |
14.09.2023 r. |
16:35 |
10 |
3b |
12.09.2023 r. |
17:00 |
11 |
3c |
11.09.2023 r. |
16:00 |
16 |
Klasy 4-8
Klasa |
Data |
Godzina |
Numer sali |
4a |
14.09.2023 r. |
16:00 |
27 |
4b |
14.09.2023 r. |
16:30 |
33 |
4c |
13.09.2023 r. |
17:00 |
30 |
5a |
14.09.2023 r. |
16:30 |
24 |
5b |
13.09.2023 r. |
16:30 |
33 |
5c |
13.09.2023 r. |
16:00 |
27 |
6a |
13.09.2023 r. |
16:30 |
22 |
6b |
14.09.2023 r. |
17:00 |
31 |
7a |
14.09.2023 r. |
16:30 |
32 |
7b |
14.09.2023 r. |
16:30 |
30 |
8a |
13.09.2023 r. |
16:00 |
31 |
8b |
14.09.2023 r. |
16:30 |
23 |
Harmonogram rozpoczęcia roku szkolnego 2023/2024
04.09.2023 r. (poniedziałek)
KLASY 1
godz. 9:50 – spotkanie z wychowawcą w sali lekcyjnej
Przydział sal:
godz. 10:00 – przejście uczniów klas pierwszych i rodziców do sali gimnastycznej, spotkanie z dyrektorem szkoły
godz. 10:20 – powrót do sal, przekazanie informacji od wychowawcy klasy
KLASY 2-8
Klasa |
Wychowawca |
Sala |
Godzina |
2a |
p. Dorota Dądzik |
12 |
8:15 |
2b |
p. Aleksandra Czarnecka |
35 |
8:15 |
2c |
p. Agnieszka Adamkowicz |
36 |
8:15 |
|
|||
3a |
p. Agata Piotrowska |
10 |
8:45 |
3b |
p. Joanna Wasileska |
11 |
8:45 |
3c |
p. Joanna Szymborska |
16 |
8:45 |
|
|||
4a |
p. Marta Smuk |
27 |
9:00 |
4b |
p. Karolina Wegner |
32 |
9:00 |
4c |
p. Iwona Myślińska |
30 |
9:00 |
|
|
|
|
5a |
p. Piotr Nacfalski |
23 |
8:30 |
5b |
p. Beata Pianowska |
33 |
8:30 |
5c |
p. Katarzyna Rosiak |
25 |
8:30 |
6a |
p. Michał Krzywda |
22 |
8:30 |
6b |
p. Wioletta Polańczyk – Braun |
24 |
8:30 |
|
|||
7a |
p. Edyta Dzięgielewska |
32 |
8:00 |
7b |
p. Zbigniew Puchalski |
30 |
8:00 |
8a |
p. Renata Rybicka – Jakielska |
31 |
8:00 |
8b |
p. Luiza Ciesielska |
27 |
8:00 |
W załączniku przekazujemy wykaz podręczników do religii obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024.
W załączniku zamieszczona została wyprawka dla ucznia klasy pierwszej w roku szkolnym 2023/2024.
Harmonogram zakończenia roku szkolnego 2022/2023 został przekazany rodzicom w kalendarzach klasowych w dzienniku elektronicznym.
W maju, w ramach obchodów jubileuszu 550 rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika, zorganizowany został konkurs międzyszkolny dla klas II-IV „Rzecz o Koperniku. Lapbook astronoma”.
Konkurs miał na celu:
Komisja konkursowa dokonała oceny wszystkich prac zgłoszonych do konkursu i wyłoniła 5 laureatów oraz przyznała dwa wyróżnienia:
I miejsce – Zofia Kochańska, kl. III, Szkoła Podstawowa nr 17 im. Tadeusza Kościuszki
II miejsce ex aequo – Lucyna Buraczyńska, kl. II, Szkoła Podstawowa nr 14 im. prof. Władysława Szafera i Nikola Majewska, kl. II, Szkoła Podstawowa nr 17 im. Tadeusza Kościuszki
III miejsce ex aequo – Marcelina Szymborska, kl. II, Szkoła Podstawowa nr 11 im. Bolesława Chrobrego i Magdalena Kleczka, kl. III, Szkoła Podstawowa im. Ziemi Mazowieckiej w Liszynie
Wyróżnienia:
Nagrody i dyplomy zostaną dostarczone do szkół do 12.06.2023 r.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu, a autorom nagrodzonych prac serdecznie gratulujemy!!!
Rekrutacja elektroniczna na rok szkolny 2023/2024 do klas I szkół ponadpodstawowych w Płocku (liceów ogólnokształcących, techników i branżowych szkół I stopnia) rozpoczyna się 15 maja 2023 r. o godz. 9:00 i będzie trwała do 19 czerwca do godz. 15:00.
Kandydaci - uczniowie klas VIII szkół podstawowych - posługują się indywidualnymi kontami poprzez stronę rekrutacyjną dostępną pod adresami:
https://ppo.zjoplock.pl/rekrutacje
lub
https://ponadpodstawowe-plock.nabory.pl
Od 15 maja 2023 r., niezależnie od szkoły podstawowej do której uczęszczają, uczniowie samodzielnie rejestrują się przez wybór opcji "Wypełnij nowy wniosek".
Na podstawie numeru PESEL ucznia i wpisanego na pierwszej stronie formularza hasła, system automatycznie założy konto kandydata. Numer PESEL i utworzone hasło posłużą później do logowania na swoje konto (hasło należy zapisać/zapamiętać - będzie niezbędne do uzupełniania danych w kolejnych krokach rekrutacji).
Przed założeniem konta i zalogowaniem się warto zapoznać się z :
POMOCNIKIEM KANDYDATA
OFERTAMI PLACÓWEK
https://ponadpodstawowe-plock.nabory.pl//page/ofertyplacowek/ofertyplacowek.aspx
OPISEM REKRUTACJI ZASADNICZEJ (informacja o oddziałach sportowych, dwujęzycznych, prowadzących kształcenie w zawodzie)
Szanowni Państwo,
w związku z awarią szkolnej sieci wodociągowej w dniu 15.05.2023 r. (poniedziałek) zawieszone zostają zajęcia lekcyjne.
Uszkodzenie zaworu, który umieszczony jest na głównej rurze wodociągowej w budynku, spowodowało odcięcie dopływu wody do łazienek i kuchni.
Podjęte zostały już działania, aby jak najszybciej dokonać naprawy uszkodzonego elementu.
Informacje o usunięciu awarii przekażę niezwłocznie w dzienniku elektronicznym.
Zwracam się z prośbą, aby uczniowie zostali dzisiaj w domu.
Dla uczniów, którym rodzice nie mogą zapewnić opieki, pozostawiamy czynną świetlicę szkolną i zorganizujemy zajęcia opiekuńcze do godz. 16:30. Wodociągi Płockie zapewnią nam wodę do użytku sanitarnego.
Stołówka jest dzisiaj nieczynna, obiady zostaną odpisane.
Z poważaniem
Maciej Karczewski
Serdecznie zapraszamy uczniów klas I-III do udziału w Międzyszkolnym Konkursie Fotograficznym ,,ZE SZTUKĄ MI DO TWARZY. Moja interpretacja znanego dzieła’’.
Tematem konkursu jest zaprezentowanie własnej interpretacji znanego dzieła sztuki z zakresu malarstwa, rzeźby lub fotografii, przedstawionego za pomocą przedmiotów codziennego użytku. Zadaniem konkursowym jest wykonanie fotografii przedstawiającej przygotowaną interpretację wybranego dzieła sztuki oraz dostarczenie jej na adres organizatora konkursu wraz z kartą zgłoszenia oraz oświadczeniem rodzica/opiekuna prawnego.
Termin składania prac: 6 kwietnia 2023 r. (czwartek).
Szczegóły w regulaminie konkursu.
Informuję, że zgodnie z Zarządzeniem nr 4/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku z dnia 28.02.2023 r. w sprawie ustalenia warunków korzystania ze stołówki, w tym wysokości opłat za posiłki, w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku wysokość dziennej opłaty za obiad wynosi 6,00 zł.
Koszt obiadu nie uległ zmianie, jednak dotychczasowe Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka zostały zastąpione Zarządzeniami Dyrektora Szkoły.
Dyrektor Szkoły
Maciej Karczewski
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 11 im. Bolesława Chrobrego
serdecznie zaprasza kandydatów na uczniów klas I wraz z Rodzicami
na Dzień Otwartych Drzwi 2023 organizowany pod hasłem "Na orbicie Jedenastki".
#LaboratoriaPrzyszłości
#LaboratoriaPrzyszlosci
Informacja dotycząca zgłoszenia dziecka do szkoły obwodowej
prowadzonej przez Gminę Miasto Płock na rok szkolny 2023/2024
Szanowni Państwo Rodzice,
do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się, na podstawie zgłoszenia rodziców, dzieci zamieszkałe w tym obwodzie.
Dla Rodziców, którzy chcą zapisać dziecko do szkoły obwodowej, system informatyczny NABO zostanie uruchomiony w dniach 1 lutego od godz. 9.00 – 3 marca 2023 r. do godz. 15.00.
Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą mieć kłopoty w użytkowaniu systemu, mogą skorzystać z pomocy w szkole podstawowej.
Rodzice dziecka wypełniają nowe zgłoszenie podając standardowe dane (dane dziecka, własne, dane dotyczące adresu zamieszkania, dodatkowe informacje o dziecku). Wydrukowane i podpisane zgłoszenie rodzice składają w szkole obwodowej. Podpisy złożone na zgłoszeniu są potwierdzeniem zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym.
Do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie (pobrane z systemu naborowego) o miejscu zamieszkania rodziców kandydata i kandydata, które składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (art. 151 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe).
Dopuszcza się złożenie zgłoszenia wraz z oświadczeniem w formie skanu wysłanego na adres e-mail szkoły.
Dzieci zamieszkałe w obwodzie danej szkoły przyjmowane są z urzędu.
Aktualnie obowiązuje uchwała nr 168/IX/2019 Rady Miasta Płocka z dnia 27 czerwca 2019 r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock oraz określenia ich obwodów oraz zmiana do niej ustalona uchwałą nr 309/XVII/2020 z dnia 27 lutego 2020 r.
W zakładce "Sprawdź swoją placówkę obwodową" oraz na stronie Płockiego Portalu Oświatowego www.ppo.zjoplock.pl w zakładce Obwody istnieje możliwość, po wpisaniu adresu zamieszkania, sprawdzenia szkoły obwodowej.
Jeżeli dziecko zostanie zgłoszone do szkoły obwodowej, system NABO uniemożliwi wprowadzenie wniosku w rekrutacji do szkoły spoza obwodu. Aby wziąć udział
w rekrutacji, Rodzic powinien wycofać zgłoszenie w szkole obwodowej.
Uchwała Rady Miasta Płocka Nr 168/IX/2019 w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock i określenia ich obwodów
Uchwała Rady Miasta Płocka Nr 309/XVII/2020 w sprawie zmiany Uchwały Nr 168/IX/2019 z dnia 27 czerwca 2019 roku w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock i określenia ich obwodów
Informacja dotycząca rekrutacji do klas I szkół podstawowych
prowadzonych przez Gminę Miasto Płock na rok szkolny 2023/2024,
dla dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły
Szanowni Państwo Rodzice,
kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęci do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysponuje wolnymi miejscami. Zatem nabór na wolne miejsca do samorządowych szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem danej szkoły zostanie uruchomiony po przyjęciu dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.
Rekrutacja do samorządowych szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem danej szkoły prowadzona będzie z wykorzystaniem systemu informatycznego, który zostanie uruchomiony w dniach 13 marca od godz. 9.00 - 24 marca 2023 r. do godz. 15.00. Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą mieć kłopoty w użytkowaniu systemu, mogą skorzystać z pomocy w szkole podstawowej.
Rodzice dziecka wypełniają nowy wniosek podając standardowe dane (dane dziecka, własne, dane dotyczące adresu zamieszkania, dodatkowe informacje o dziecku).
Rodzice mogą ubiegać się o przyjęcie dziecka do trzech wybranych szkół. Szkoła umieszczona na pierwszym miejscu listy jest tzw. szkołą pierwszego wyboru. Niezależnie od liczby wybranych szkół, rodzice/prawni opiekunowie składają wydrukowany i podpisany wniosek wraz z oświadczeniami niezbędnymi do potwierdzenia kryteriów o przyjęcie dziecka wyłącznie w szkole pierwszego wyboru. Podpisy złożone na wniosku są potwierdzeniem zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym.
Dopuszcza się złożenie wniosku wraz z oświadczeniami w formie skanu wysłanego na adres e-mail szkoły.
Wniosek rozpatruje komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły. Na podstawie spełnianych przez kandydata kryteriów kwalifikacyjnych komisja rekrutacyjna ustala kolejność przyjęć oraz podaje do publicznej wiadomości wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia.
O przyjęciu do szkoły decyduje suma punktów uzyskana w postępowaniu rekrutacyjnym. Kandydaci będą przyjmowani w kolejności, począwszy od najwyższej liczby uzyskanych punktów.
W postępowaniu rekrutacyjnym są brane pod uwagę następujące kryteria, którym przyznaje się określoną liczbę punktów:
Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia składają elektroniczne potwierdzenie woli zapisu w szkole, do której kandydat został zakwalifikowany. Brak potwierdzenia woli oznacza rezygnację z miejsca, wyznaczonego przez system naborowy.
Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów, którzy nie zostali przyjęci mogą:
Dodatkowe informacje o każdej ze szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Płock dostępne są na stronie ppo.zjoplock.pl w ramce Placówki oświatowe > Szkoły podstawowe.
Kandydaci do klasy I Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia, wypełniają elektroniczny wniosek w dniach w dniach 13 marca od godz. 9.00 - 24 marca 2023 r. do godz. 15.00.
Kwalifikacja kandydatów do klasy I Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia odbędzie się na podstawie badania przydatności, które polega na sprawdzeniu przez komisję uzdolnień muzycznych i predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie.
Badanie przydatności do kształcenia w szkole muzycznej odbędzie się w dniach 27 – 28 marca 2023 r. O dokładnym terminie rodzice kandydata zostaną poinformowani telefonicznie.
Na badanie przydatności należy dostarczyć zaświadczenie od lekarza pierwszego kontaktu o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej.
Jeżeli dziecko zostało zgłoszone do szkoły obwodowej, system NABO uniemożliwi wprowadzenie wniosku w rekrutacji do szkoły spoza obwodu. Aby wziąć udział w rekrutacji, Rodzic powinien wycofać zgłoszenie w szkole obwodowej.
UCHWAŁA NR 727/XLI/2018 RADY MIASTA PŁOCKA z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie określenia, dla dzieci zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej, kryteriów rekrutacji do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia.
W załączniku znajduje się lista godzin dostępności nauczycieli dla uczniów i rodziców.
Od 1 września 2022 r. zostaje wprowadzony Regulamin funkcjonowania szkoły, w którym określono organizację pracy szkoły w roku szkolnym 2022/2023 oraz wskazano zasady bezpieczeństwa zdrowotnego.
Zobowiązuje się pracowników, rodziców i opiekunów prawnych do przestrzegania zapisów zawartych w tym dokumencie.
Dyrektor szkoły
Maciej Karczewski
Gmina Miasto Płock w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizuje projekt pn. „Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości nauczania w 472 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej.
W ramach projektu następujące szkoły:
otrzymają pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, monitora interaktywnego oraz pakiet oprogramowania wspierającego naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostaną nauczyciele i uczniowie.
Wartość projektu wynosi 70 624 291,63 zł.
Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi: 45 499 838,76 zł, natomiast dofinansowanie z budżetu państwa wynosi 2 374 495,00 zł.